Uutiset

40 years of people, product & planet – Paul Mitchell vuonna 2020

22.1.2020, Jonna

Paul Mitchell on kampaamoalan klassikko ja eläinkokeettomuuden edelläkävijä, jonka ajatuksena on ollut alusta asti tukea hiusammattilaisia menestymään sekä tarjota ammattilaatuisia hiustuotteita edulliseen hintaan. Vuonna 2020 pääsemme juhlistamaan Paul Mitchellin 40-vuotista historiaa ja sen kunniaksi on aika palata perusasioiden äärelle – juhlavuosi on nimetty yrityksen kolmen tärkeimmän arvon mukaan: People, Product & Planet.

Paul-Mitchell 40-vuotta

Juhlavuosi tuo mukanaan hinnoittelu-uudistuksen

Meille Paul Mitchellin pitkäaikaisena maahantuojana ja yhteistyökumppanina tämä juhlavuosi tuo mukanaan erinomaisia uutisia. Vuoden 2020 alusta alkaen alamme tuomaan Paul Mitchelliä suoraan päämajalta Yhdysvalloista Euroopan jakelijan poistuessa välistä. Tämä tarkoittaa sitä, että pystymme tarjoamaan tuotteita kilpailukykyisemmillä hinnoilla kuin tähän asti.

Hinnoittelun lisäksi pystymme jatkossa tukemaan Paul Mitchell -tuotteiden myyntiä paremmilla kampanjoilla, kampanjamateriaaleilla ja koulutuksella. Jakelijana jaamme hyvin samanlaisen arvomaailman Paul Mitchellin kanssa, joten nyt on aika nostaa Paul Mitchell -sarja takaisin sen ansaitsemalle tasolle.

Paul-Mitchell Farm

Paul Mitchellin tarina

40 vuotta sitten John Paul De Joria tapasi Paul Mitchellin hiusalan tapahtumassa. Tällöin näillä ystävillä ei ollut tietoakaan, kuinka heidän yhteinen liikeidea tulisi muuttamaan heidän elämäänsä ja ennen kaikkea hiusalaa. Kaikki alkoi kahden ystävän unelmasta tehdä maailmasta hieman parempi paikka.

John Paul De Joria ja Paul Mitchell perustivat yrityksen, johon molemmat sijoittivat 350 Yhdysvaltain dollaria. John Paul lainasi oman osuutensa äidiltään. Näin pienestä alkoi John Paul Mitchell Systems -yrityksen huikea menestystarina.

Paul-Mitchell 40-vuotta 3

JPMS™ oli ensimmäinen kauneusalan yhtiö, joka ilmoitti julkisesti, että he eivät käytä eläinkokeita. Nyt 40 vuoden jälkeen tämä lupaus pörröisille ystäville on vahvempi kuin koskaan. ”No animal testing – Never have. Never will.”

Paul-Mitchell 40-vuotta 2

Paul Mitchellin kiinnostus luonnollisiin ja ympäristöä säästäviin raaka-aineisiin on ollut todellista alusta alkaen. Havaijin awapuhi- tila toimii aurinkovoiman avulla ja siellä tuotettua awapuhia käytetään edelleen tämän päivän tuotteissa. Vastuullisuus ja eettisyys on ollut yksi Paul Mitchellin kulmakivistä aina – ja tulee olemaan sitä tulevaisuudessakin.

0 0 vote
Article Rating

Jonna

Jonnasta sanottua: Jonna on rempseä, iloinen ja värikäs persoona, joka suhtautuu kaikkeen positiivisen uteliaasti. Tämä energinen ja oma-aloitteinen tyylitaituri on toimistomme väripilkku ja päiviemme piristys!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Takaisin ylös

Olet poistamassa lahjatuotetta ostoskoristasi. Jos jatkat, se poistetaan pysyvästi.